יום שני, 2 באוגוסט 2010

מלטה


























התרשמויות ממלטה...

דמיינו לכם מדינה במזרח התיכון
לחופיו של הים התיכון
שם הטמפרטורות גבוהות מאוד בקיץ ואחוזי הלחות גבוהים אף יותר
מדינה הסובלת ממחסור חמור במים
שתושביה דוברים שפה שרק הם בעולם מבינים
מגדלים תפוזים ונהנים ממטבח ים תיכוני משובח
ניחשתם נכון
זוהי מלטה.
עד פה הדמיון...
עכשיו דמיינו עשרות מפרצים יפייפיים
ארמונות בארוק מפוארים
ערים צלבניות מבוצרות מלאות תיירים וגלדריות
מקומיים חייכנים ועוזרים
חופים גדושים באלפי סטודנטים וסטודנטיות... בעצם... סטודנטיות!!.... וסטודנטים
מסקנדינביה גרמניה וספרד שבאו ללמוד אנגלית בבוקר ולהסתלבט קשות אחר הצהריים
ובערב גודשים את רובע הפאבים המפוצץ במועדונים שם הם שותים רוקדים וגם (אורן זה בשבילך) מעשנים נרגילות
עכשיו דמיינו שאתם עם אוטו וזמן פנוי לחרוש את האי
עכשיו תספיקו לדמיין וגשו לראות תמנות בפייסבוק
בדבר אחד מלטה עולה עלינו בהרבה, בהיצע הופעות החו"ל שמגיעות לכאן
החודש יופיעו פה
אלטון ג'ון
!!!!!
רוד סטיוארט
!!!!!



שמתי לב לפתע שחברת התיירות בה אני עובד שולחת אותי למדינות

שאנחנו מכירים רק מהאירוויזיון
אז כנראה שנה הבאה אני באסטוניה.
מלטה והחום
חם במלטה
?כמה חם
! מלא
מלא במה?
!!בחום
המלטזים, שרובם חיים פה מיום היוולדם
מתלוננים כל יום מחדש על החום כאילו הם מגלים אותו לראשונה
אבל שאתה כתייר מתלונן הם אומרים
חכה חכה מה יהיה באוגוסט
ושמגיע אוגוסט ואתה מתלונן הם אומרים
חכה חכה מה יהיה בספטמבר
ושמגיע ספטמבר ואתה מתלונן הם אומרים
......
.....
...
.
תגיד תודה שאתה לא באוגוסט
מלטה והרדיו
שמתי לב לפתע שחברת התיירות בה אני עובד שולחת אותי למדינותשבהן בסוף שנות השמונים,
כמה שדרני רדיו שסירבו לקבל את העשור החדש, נעלו עצמם בתחנה, הלחימו את הדלתות מבפנים ולא נתנו לאף דיסק (סליחה, תקליטור) חדש להיכנס
ומאז משמיעים רק אייטיז ברדיו
אתם חושבים שזה מפריע לי?
אם עניתם כן אתם לא מכירים אותי,
?!?!! אם אתם לא מכירים אותי מה אתם קוראים מיילים של אנשים שאתם לא מכירים
יש פה תחנת רדיו שטוחנת להיטים לעוסים עד עפר, מה התדר שלה לדעתכם? 91.7
מלטה ואוכל
למלטזים יש כלל בנוגע לאוכל: אם זה חמוד ופרוותי, אכול את זה
ולכן המעדן הרשמי במלטה הוא ארנבת
לא רע בכלל
....אלא אם כן אתה ארנבת



שלום לכולם
המחשב נתקע על אנדרליין משום מה, לא נורא.. גיוון
עוד התרשמות שאני חווה פה על בסיס יומי

מלטה והמים
המלטזים (היי! ירד האנדרליין) ,בקיצור המלטזים (תושבי מלטה) סובלים מחוסר משקעים (יעני אין גשם) נשמע מוכר? כן כמו אצלנו
אבל פה לא תראו פרסומות עם בר רפאלי נסדקת, מלטה לא מתייבשת
המלטזים מתפילים מים
כן כן, זה באמת עובד
אבל......
פעילות התפלת המים של המלטזים מסתכמת בלהוציא את הסירות והדגים ואז להזרים את המים לברזים
המים פה מלוחים
מאוד
זה אומר
שהקפה בבוקר במלון מלוח
גם המיץ
גם המיץ השני שלידו
בגדול כל מה שנעשה עם מי ברז
גם המקלחת מלוחה
ולצחצח שיניים מלוח
זה מוזר...
מתרגלים,אחרי כ 200 שנה, תשאלו את הבריטים
והבירה... דווקא טעימה מאוד
וזולה להחריד
כאילו כל החיים
HAPPY HOUR

ולכן! אם נצחצח שיניים ונתקלח בבירה אז.. אז... בטח יקרה משהו
נתקע לי חוט המחשבה
אחכה שישוב....
בעצם לא! אשלח את זה ככה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה