יום שני, 2 באוגוסט 2010

קבוצת גמלאי כפר סבא




תקופת הדרכת טיולים המקדוניה


אתמול העלתי למטוס את אחת הקבוצות הכי אינטנסיביות שהיו לי בכל חודשי
ההדרכה שלי כאן.
קשה לשבור אותי.
לא הצליחו אוטובוסים ללא מזגן בשיא החום
לא הצליחו קבוצות שלמות של ארסים מחברת רותם דשנים שאיימו להרוג אותי כי לא קיבלו חדר מול האגם
לא הצליח האוכל הבלתי משתנה בבית המלון עד כדי כך שארוחה במקדונלדס נחשבת מעדן

קבוצת גימלאי כפר סבא הצליחו!
וגם אז זה לקח להם זמן

אמשים חמודים ומקסימים אחד אחד
נכדי היקרים
אבל
....

לא הספיק שביום הראשון נפטר לי נוסע
!
לא הספיקו שלושה ימים שאח"כ עמוסי בירוקרטיה בלתי אפשרית במקדונית מול
בתי חולים,חדר מתים, חברות אמבולנסים, משטרה, שגרירויות והקהילה היהודית
בבולגריה
!
תוך כדי ימי הדרכה
!
שכמובן הייתי צריך לענות על אותן שאלות ולחזור על כל פרט שש פעמים כי אף
אחד לא זכר כלום מיום ליום
!
או הנוסעת העיוורת!! שישבה ספסל לידי כל הטיול וציוותה עלי לצלם לה דברים
במצלמה, הלו? את עיוורת כאילו
!!!
לא הספיקו שתי הזקנות שרבו זו עם זו כמו ילדות עד שנאלצתי להעביר את גברת בטי חדר
!!
או הדלקת בדרכי השתן של אסתר שסירבה ללכת לרופא
!
או פאני שהחליטה להתדרדר לסוג של אלצהיימר במהלך הטיול ולדמיין נמלים בכל מקום
!
שלושה ארנקים שלושה מעילים ובערך תשעים ושמונה מטריות שנשכחו בכל מקום
!!
שלשום זה קרה.
הגברת נלי היתה צריכה להתעטש
לגיטימי...
וכמובן לקנח בטישו
לגיטימי...
רק שתוך כדי התעטשות היא שילחה בטיסה את שיניה התותבות לטישו...
....
 וזרקה אותו לפח
!!!!!!!!!
ושמה לב לזה רק שלוש שעות אח"כ בארוחת ערב
לא לגיטימי...

שלשום בערב שמצאתי את עצמי מחפש בפח הזבל הראשי של מלון גרניט את שקית
הזבל מהאוטובוס  שמכילה את הטישו עם שיניה של נלי
נאלצתי להודות שסוף סוף מצאתי יריב ראוי

גמלאי כפר סבא:1  - אורי: 0

אני זקוק לחופשה.

אולי אטוס לנופש במקדוניה.

למצולמים אין קשר לקטסטרופה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה